Komu przysługuje zwrot prowizji od sprzedaży?

Prowizję od sprzedaży może odzyskać sprzedający. Zwrot naliczonej prowizji zostanie przyznany tylko wtedy, gdy nie doszło do zrealizowania umowy z określonych powodów:

  • Kupujący nie zapłacił (powód nie jest dostępny, gdy wpłata przez PayU ma status "Zakończona").
  • Kupujący nie odebrał przesyłki pobraniowej (powód nie jest dostępny, gdy wpłata przez PayU ma status "Zakończona").
  • Przedmiot został oddany przez kupującego w ramach zwrotu lub reklamacji lub został uszkodzony w transporcie.
  • Kupujący pomylił się przy składaniu ofert kupna i zamówił więcej sztuk niż chciał (powód jest dostępny tylko w ofercie, w której kontrahent jednorazowo kupił kilka sztuk towaru).
  • Z przyczyn niezależnych, kupujący dokonał zbyt wielu zakupów w tej ofercie (powód jest dostępny tylko w ofercie, w której kontrahent kupił kilka sztuk towaru w pewnych odstępach czasu).

Jeżeli Twoja transakcja nie została sfinalizowana z jednego z powyższych powodów, zobacz, jak odzyskać pobraną prowizję.

Napisz do nas! Nie znalazłeś odpowiedzi w Pomocy?
Skontaktuj się z nami